Ψυχολογία – COVID-19 – 8 κλειδιά για να θωρακίσουμε την ψυχική μας υγεία

Ο οργανισμός Mental Health Europe αναφέρει ότι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε καλύτερα την απειλή του COVID-19 και την αβεβαιότητα που δημιουργεί προστατεύοντας την ψυχική μας υγεία με τους κάτωθι οκτώ τρόπους

  1. Αναζητήστε πληροφορίες από αξιόπιστες πηγές
    Αναζήτηση πληροφοριών από επίσημες πηγές, όπως τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ).
  2. Οριοθετήστε τις ειδήσεις για τον COVID-19
    Κάντε ένα διάλειμμα από τις ειδήσεις. Βάζοντας όρια στο πόσα νέα διαβάζετε, βλέπετε ή ακούτε.
  3. Φροντίστε τον εαυτό σας
    Δημιουργήστε μια καθημερινή ρουτίνα με προτεραιότητα στην ευημερία και την ψυχική σας υγεία. Δραστηριότητες όπως το να κάνετε μια βόλτα, να διαλογιστείτε ή να ασκηθείτε.
  4. Επικοινωνήστε με άλλους ανθρώπους
    Η συζήτηση για τις ανησυχίες και τα συναισθήματά σας μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε τρόπους αντιμετώπισης των προκλήσεων.
  5. Διατηρήστε  τη θετική σκέψη
    Ο ΠΟΥ συνιστά να ακούμε φωνές θετικών ιστοριών και ανθρώπων που έχουν βιώσει και έχουν ξεπεράσει τη νόσο του κοροναϊού.
  6. Αναγνωρίστε τα συναισθήματά σας
    Είναι φυσιολογικό να αισθάνεστε  ανήσυχοι ή αναστατωμένοι. Δώστε στον εαυτό σας χρόνο για παρατήρηση και έκφραση όσων νιώθει. Αυτό θα μπορούσε να γίνει γράφοντας σε ημερολόγιο, μιλώντας σε άλλους κ.α.
  7. Μιλήστε με τα παιδιά σας για τον COVID-19
    Απαντήστε στις ερωτήσεις τους και μοιραστείτε γεγονότα σχετικά με τον COVID-19 με τρόπο κατανοητό για τα παιδιά.
  8. Ζητήστε επαγγελματική υποστήριξη
    Εάν όλα αυτά δεν βοηθούν, σκεφτείτε να προσεγγίσετε για υποστήριξη έναν ειδικό  ψυχικής υγείας.
Μπανιάς Δρόσος Σωτήριος
City University Of Seattle H.Π.Α

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment